Робота над проблемою





Формування  картографічної грамотності учнів шляхом використання ІКТ



 
Алгоритм роботи над  проблемою

 1. Вибір теми (проблеми) індивідуальної науково-методичної роботи:
 - ознайомлення з літературою;
 - ознайомлення з нормативними документами;
 - вивчення  педагогічного досвіду з інноваційної проблеми.
 2. Детальне ознайомлення з проблемою засобами літературних джерел:
 - складання картотеки літературних джерел;
 - виписки з літературних джерел;
 3. Уточнення теми і розробка  плану індивідуальної науково-методичної роботи:
 - обґрунтування вибору теми;
 - актуальність і новизна;
 - відбір актуальних методів та засобів пошукової діяльності;
 - формування мети та завдань роботи;
 - розробка календарного плану індивідуальної роботи.
 4. Впровадження інновацій у практику власної педагогічної діяльності.
 5. Аналіз та оцінка результатів індивідуального досвіду роботи над проблемою, формування висновків та пропозицій.
 6. Літературне оформлення роботи, звіт про отримані результати перед колегами.
7. Розробити  дидактичний матеріал, за допомогою якого можна організувати ефективну  роботу учнів, проконтролювати засвоєння ними програмного матеріалу.
8 Розробити   серію опорних конспектів, які містять короткий зміст навчального матеріалу до теми уроку.
9. Розробити схеми, алгоритми, опорно-довідковий матеріал з проблеми.






    План роботи  учителя
               над науково-методичною проблемою


Зміст роботи 
Термін виконання
Форми
узагальнення

І — підготовчий етап
2013-2014

1
Вибір    індивідуальної науково-методичної    проблеми
Вересень 2013
Назва проблеми
2
Ознайомлення з літературою з даної проблеми.
Постійно
Добірка літератури
3
Ознайомлення з нормативними документами.
Постійно
Добірка нормативних документів
5
Вивчення  передового  педагогічного досвіду з даної проблеми.
Постійно
Добірка
 матеріалів
4
Моніторинг  засвоєння  учнями  програмного матеріалу. Діагностичний замір знань учнів 6-А класу
Вересень 2013
Результати контрольних робіт
5
Анкетування учнів щодо зацікавленості предметом 6-А класу
Жовтень 2013
Результати анкетування
6
Складання картотеки літературних джерел. Детальне ознайомлення з проблемою засобами літературних джерел
Травень 2014
Каталог
7
Підготовка  добірки    матеріалів, виписки з літературних джерел
Травень 2014
Каталог

                                      ІІ — основний  етап
2014-2015

8
Розробка   серії опорних конспектів, які містять короткий зміст навчального матеріалу до теми уроку.
Листопад
2014
Методична розробка теми
10
Розробка  дидактичного матеріалу, за допомогою якого можна організувати ефективну  роботу учнів, проконтролювати засвоєння ними програмного матеріалу.
Грудень
2014
дидактичний матеріал,
11
Розробка схем, алгоритмів, опорно-довідкового матеріалу з проблеми.
Березень 2015
Добірка
схем, алгоритмів

                                      ІІІ — заключний   етап
2015-2016

12
 Проведення уроків  в 8-А класі та  апробація інноваційних  технологій та  методів навчання  з даної проблеми 
Жовтень 2015
Конспекти
уроків
13
Аналіз та оцінка результатів індивідуального досвіду роботи над проблемою, формування висновків та пропозицій.
Лютий 2016
 Мультимедійна презентація
14
Анкетування учнів 8-А класу щодо зацікавленості предметом 
Лютий 2016
Результати анкетування
15
Моніторинг  засвоєння  учнями 8-А класу  програмного матеріалу.
Квітень
2016
Результати контрольних робіт
16
Літературне оформлення роботи, звіт про отримані результати перед колегами.
Травень
2016
Папка матеріалів

    

Немає коментарів:

Дописати коментар