Формування картографічної грамотності учнів шляхом використання ІКТ
Алгоритм роботи над проблемою
1. Вибір теми (проблеми) індивідуальної
науково-методичної роботи:
- ознайомлення з літературою;
- ознайомлення з нормативними документами;
- вивчення
педагогічного досвіду з інноваційної проблеми.
2. Детальне ознайомлення з проблемою засобами
літературних джерел:
- складання картотеки літературних джерел;
- виписки з літературних джерел;
3. Уточнення теми і розробка плану індивідуальної науково-методичної
роботи:
- обґрунтування вибору теми;
- актуальність і новизна;
- відбір актуальних методів та засобів
пошукової діяльності;
- формування мети та завдань роботи;
- розробка календарного плану індивідуальної
роботи.
4. Впровадження інновацій у практику власної
педагогічної діяльності.
5. Аналіз та оцінка результатів
індивідуального досвіду роботи над проблемою, формування висновків та
пропозицій.
6. Літературне оформлення роботи, звіт про
отримані результати перед колегами.
7. Розробити дидактичний матеріал, за допомогою якого
можна організувати ефективну роботу
учнів, проконтролювати засвоєння ними програмного матеріалу.
8 Розробити серію опорних конспектів, які містять
короткий зміст навчального матеріалу до теми уроку.
9. Розробити схеми,
алгоритми, опорно-довідковий матеріал з проблеми.
План роботи учителя
над науково-методичною
проблемою
№
|
Зміст
роботи
|
Термін виконання
|
Форми
узагальнення
|
І —
підготовчий етап
|
2013-2014
|
||
1
|
Вибір індивідуальної науково-методичної проблеми
|
Вересень 2013
|
Назва проблеми
|
2
|
Ознайомлення
з літературою з даної проблеми.
|
Постійно
|
Добірка літератури
|
3
|
Ознайомлення
з нормативними документами.
|
Постійно
|
Добірка
нормативних документів
|
5
|
Вивчення передового
педагогічного досвіду з даної проблеми.
|
Постійно
|
Добірка
матеріалів
|
4
|
Моніторинг засвоєння
учнями програмного матеріалу.
Діагностичний замір знань учнів 6-А класу
|
Вересень 2013
|
Результати контрольних робіт
|
5
|
Анкетування
учнів щодо зацікавленості предметом 6-А класу
|
Жовтень 2013
|
Результати анкетування
|
6
|
Складання картотеки літературних
джерел. Детальне ознайомлення з проблемою засобами літературних джерел
|
Травень 2014
|
Каталог
|
7
|
Підготовка добірки матеріалів, виписки з літературних джерел
|
Травень 2014
|
Каталог
|
ІІ —
основний етап
|
2014-2015
|
||
8
|
Розробка серії опорних конспектів, які містять
короткий зміст навчального матеріалу до теми уроку.
|
Листопад
2014
|
Методична розробка теми
|
10
|
Розробка дидактичного матеріалу, за допомогою якого
можна організувати ефективну роботу
учнів, проконтролювати засвоєння ними програмного матеріалу.
|
Грудень
2014
|
дидактичний
матеріал,
|
11
|
Розробка
схем, алгоритмів, опорно-довідкового матеріалу з проблеми.
|
Березень 2015
|
Добірка
схем,
алгоритмів
|
ІІІ —
заключний етап
|
2015-2016
|
||
12
|
Проведення
уроків в 8-А класі та апробація інноваційних технологій та методів навчання з даної проблеми
|
Жовтень 2015
|
Конспекти
уроків
|
13
|
Аналіз та
оцінка результатів індивідуального досвіду роботи над проблемою, формування
висновків та пропозицій.
|
Лютий 2016
|
Мультимедійна презентація
|
14
|
Анкетування
учнів 8-А класу щодо зацікавленості предметом
|
Лютий 2016
|
Результати
анкетування
|
15
|
Моніторинг засвоєння
учнями 8-А класу програмного
матеріалу.
|
Квітень
2016
|
Результати контрольних робіт
|
16
|
Літературне
оформлення роботи, звіт про отримані результати перед колегами.
|
Травень
2016
|
Папка матеріалів
|
Немає коментарів:
Дописати коментар